WPP Media

Skontaktuj się z nami

Żaneta Szysz

Growth Lead, WPP Media

zaneta.szysz@wppmedia.com

+48 883 319 147

Opis Agencji

WPP Media to globalna organizacja należąca do grupy WPP - zarządza inwestycjami w media o wartości ponad 60 mld dol. rocznie. i współpracuje z ponad 75% największych światowych reklamodawców, w ponad 80 krajach. Działające w ramach WPP Media marki takie jak Wavemaker, EssenceMediacom, Mindshare, T&P i Choreograph oferują klientom dedykowane zespoły, jednocześnie korzystając ze wspólnych zasobów, wsparcia i technologii (w tym m.in. WPP Open –marketingowego systemu operacyjnego opartego na AI).

Prezentacja agencji

Prezentacja agencji

Dodatkowe informacje o agencji

Główne kompetencje agencji

Poznaj główne obszary naszej specjalizacji i dowiedz się, jakie są nasze mocne strony. Oto  kluczowe kompetencje agencji.

Strategia, planowanie i zakup mediów

Tworzymy kompleksowe strategie mediowe, obejmujące wszystkie kanały (TV, digital, offline), optymalizując budżety i zasięgi. Nasze działania opieramy na głębokiej analizie danych i zrozumieniu grup celowych by zapewnić maksymalną efektywność kampanii

Strategia, planowanie i zakup mediów

Tworzenie hubów regionalnych i koordynowanie działań w regionie - obecnie polski oddział WPP Media zarządza w sumie 19 hubami na 48 rynkach i realizuje ponad 6 tysięcy regionalnych kampanii rocznie, obracając ponad 1 mld zł na działania reklamowe.

Digital marketing

Wykorzystujemy zaawansowane narzędzia analityczne oraz AI do monitorowania, mierzenia i optymalizowania kampanii w czasie rzeczywistym. Koncentrujemy się na innowacyjnych formatach, nowych technologiach i niestandardowych projektach.

Unikalne kompetencje agencji

Tworzymy kompleksowe strategie mediowe, obejmujące wszystkie kanały, optymalizując budżety i zasięgi - w oparciu o głęboką analizę danych i zrozumienie grup docelowych. Tworzymy huby regionalne: zarządzamy z PL 19 hubami na 48 rynkach. Wykorzystujemy zaawansowane narzędzia analityczne oraz AI do monitorowania, mierzenia i optymalizowania kampanii w czasie rzeczywistym. Precyzyjnie identyfikujemy wzorce, przewidujemy zachowania konsumentów i dostosowujemy strategie, maksymalizując ROI.

Nasze nagrody

2024

Grand Prix i ZŁOTA (PL i global)
inne

Kampania "Niskie ceny dla wszystkich!" dla Delikatesy Centrum. Liczne nagrody (w tym grand prix) w polskich i globalnych konkursach: Innovation Awards (trzy statuetki), Mixx Awards, Festival of Media Global Awards, M&M Global Awards.

2019

Cannes Lions

Projekt „Ostatni Twój Weekend” - pierwsza w 70-letniej historii festiwalu Cannes Lions kampania z Polski, która zdobyła Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change oraz Tytanowego Lwa.

2024

Effie

Złoto Effie za kampanię "W swoim tempie" dla VAN PUR, kategoria Long Term

2024

Effie

Srebro Effie za kampanię "Zrobiliśmy to lepiej: Burger Rywala" dla MAX Premium Burgers (kategoria: Relaunch & Defend)

2024

Effie

Brąz Effie za kampanię #SkinCycling dla L'Oreal (kategoria: Beauty & Care)

2024

Effie

Srebro Effie za kampanię "Szałas na hałas" dla Otodom (kategoria: Services)

2024

Effie

Brązowe Effie za kampanię "Powiedz tak zdrowszym nerwom" dla Procter & Gamble Health (kategoria: launch)

2024

Effie

Brązowe Effie za kampanię "Vizir z efektem Fairy" dla Procter & Gamble (kategoria: Relaunch & Defend)

2024

Effie

Brązowe Effie za kampanię "W swoim tempie" dla Van Pur (kategoria: Beverages – Alcohol)

2024

Effie

Brązowe Effie za kampanię "Matura z WF-u" dla Decathlon (kategoria: PR & Employer Branding)

2024

Effie

Brązowe Effie za kampanię "The White Wolf" dla Procter &Gamble(kategoria: Young)

2024

Effie

Brązowe Effie za kampanię "Moc orzeźwienia, zero słodzenia" dla Danone (kategoria: Beverages – Non-Alcohol

Najlepsze projekty

Zapoznaj się z naszymi największymi dokonaniami – cenionymi zarówno przez klientów, konsumentów, jak i przez nas samych. Oto kilka naszych najlepszych projektów stworzonych w naszej agencji.

Kluczowi Klienci Agencji

Amazon

Nestle

L'Oreal

Biedronka

IKEA

Procter&Gamble

Play

Polpharma

Leroy Merlin

OLX Grupa

Alior

US Pharmacia

Agencja w liczbach

Data powstania agencji

2003


Przychód netto PLN

4000000000

2024

Przychód netto PLN

4000000000

2025

Zatrudnionych w agencji

1300

Umowa o pracę + b2b

Wysokość ubezpieczenia

70000000

OC

Certyfikaty i programy

No items found.

Największe osiągnięcia z lat

2022-2025

---> Sukcesy nowobiznesowe (np. L’Oreal Polska i Kraje Bałtyckie, Amazon, Nestle, Play). ---> Tworzenie hubów regionalnych i koordynowanie działań w regionie - obecnie polski oddział WPP Media zarządza w sumie 19 hubami na 48 rynkach i realizuje ponad sześć tysięcy regionalnych kampanii rocznie. ---> Umacnianie się WPP Media w roli regionalnego lidera (CEE), awans Izabeli Albrychiewicz na stanowisko CEO Poland & CEE (WPP Media).

Kluczowe osoby

Izabela Albrychiewicz
CEO WPP Media CEE

WPP Media Poland Sp. z o.o.

PLAC KONESERA 11, 03-736 WARSZAWA

NIP:

1070011825

Osoba kontaktowa

Żaneta Szysz

zaneta.szysz@wppmedia.com

+48 883 319 147