WPP Media
Skontaktuj się z nami
Żaneta Szysz
Growth Lead, WPP Media
zaneta.szysz@wppmedia.com
+48 883 319 147
Opis Agencji
WPP Media to globalna organizacja należąca do grupy WPP - zarządza inwestycjami w media o wartości ponad 60 mld dol. rocznie. i współpracuje z ponad 75% największych światowych reklamodawców, w ponad 80 krajach. Działające w ramach WPP Media marki takie jak Wavemaker, EssenceMediacom, Mindshare, T&P i Choreograph oferują klientom dedykowane zespoły, jednocześnie korzystając ze wspólnych zasobów, wsparcia i technologii (w tym m.in. WPP Open –marketingowego systemu operacyjnego opartego na AI).
Prezentacja agencji
Prezentacja agencji
Dodatkowe informacje o agencji
Główne kompetencje agencji
Poznaj główne obszary naszej specjalizacji i dowiedz się, jakie są nasze mocne strony. Oto kluczowe kompetencje agencji.
Strategia, planowanie i zakup mediów
Tworzymy kompleksowe strategie mediowe, obejmujące wszystkie kanały (TV, digital, offline), optymalizując budżety i zasięgi. Nasze działania opieramy na głębokiej analizie danych i zrozumieniu grup celowych by zapewnić maksymalną efektywność kampanii
Strategia, planowanie i zakup mediów
Tworzenie hubów regionalnych i koordynowanie działań w regionie - obecnie polski oddział WPP Media zarządza w sumie 19 hubami na 48 rynkach i realizuje ponad 6 tysięcy regionalnych kampanii rocznie, obracając ponad 1 mld zł na działania reklamowe.
Digital marketing
Wykorzystujemy zaawansowane narzędzia analityczne oraz AI do monitorowania, mierzenia i optymalizowania kampanii w czasie rzeczywistym. Koncentrujemy się na innowacyjnych formatach, nowych technologiach i niestandardowych projektach.
Unikalne kompetencje agencji
Tworzymy kompleksowe strategie mediowe, obejmujące wszystkie kanały, optymalizując budżety i zasięgi - w oparciu o głęboką analizę danych i zrozumienie grup docelowych. Tworzymy huby regionalne: zarządzamy z PL 19 hubami na 48 rynkach. Wykorzystujemy zaawansowane narzędzia analityczne oraz AI do monitorowania, mierzenia i optymalizowania kampanii w czasie rzeczywistym. Precyzyjnie identyfikujemy wzorce, przewidujemy zachowania konsumentów i dostosowujemy strategie, maksymalizując ROI.
Nasze nagrody
2024
Kampania "Niskie ceny dla wszystkich!" dla Delikatesy Centrum. Liczne nagrody (w tym grand prix) w polskich i globalnych konkursach: Innovation Awards (trzy statuetki), Mixx Awards, Festival of Media Global Awards, M&M Global Awards.
2019
Projekt „Ostatni Twój Weekend” - pierwsza w 70-letniej historii festiwalu Cannes Lions kampania z Polski, która zdobyła Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change oraz Tytanowego Lwa.
2024
Złoto Effie za kampanię "W swoim tempie" dla VAN PUR, kategoria Long Term
2024
Srebro Effie za kampanię "Zrobiliśmy to lepiej: Burger Rywala" dla MAX Premium Burgers (kategoria: Relaunch & Defend)
2024
Brąz Effie za kampanię #SkinCycling dla L'Oreal (kategoria: Beauty & Care)
2024
Srebro Effie za kampanię "Szałas na hałas" dla Otodom (kategoria: Services)
2024
Brązowe Effie za kampanię "Powiedz tak zdrowszym nerwom" dla Procter & Gamble Health (kategoria: launch)
2024
Brązowe Effie za kampanię "Vizir z efektem Fairy" dla Procter & Gamble (kategoria: Relaunch & Defend)
2024
Brązowe Effie za kampanię "W swoim tempie" dla Van Pur (kategoria: Beverages – Alcohol)
2024
Brązowe Effie za kampanię "Matura z WF-u" dla Decathlon (kategoria: PR & Employer Branding)
2024
Brązowe Effie za kampanię "The White Wolf" dla Procter &Gamble(kategoria: Young)
2024
Brązowe Effie za kampanię "Moc orzeźwienia, zero słodzenia" dla Danone (kategoria: Beverages – Non-Alcohol
Najlepsze projekty
Zapoznaj się z naszymi największymi dokonaniami – cenionymi zarówno przez klientów, konsumentów, jak i przez nas samych. Oto kilka naszych najlepszych projektów stworzonych w naszej agencji.

Kampania dla Banków Spółdzielczych z Grupy BPS

YSL Loveshine

„Nowe Niższe Ceny IKEA”

„Może to Westin może to Maybelline?”

Emotional Index

“Prawdziwe Piękno” -pierwszy pomiar synergii TV i DOOH

“Niskie ceny dla wszystkich” - nagrody w PL i globalne

Work-Sport Balance / Decathlon
Kluczowi Klienci Agencji
Amazon
Nestle
L'Oreal
Biedronka
IKEA
Procter&Gamble
Play
Polpharma
Leroy Merlin
OLX Grupa
Alior
US Pharmacia
Agencja w liczbach
Data powstania agencji
Przychód netto PLN
2024
Przychód netto PLN
2025
Zatrudnionych w agencji
Umowa o pracę + b2b
Wysokość ubezpieczenia
OC
Certyfikaty i programy
Największe osiągnięcia z lat
2022-2025
---> Sukcesy nowobiznesowe (np. L’Oreal Polska i Kraje Bałtyckie, Amazon, Nestle, Play). ---> Tworzenie hubów regionalnych i koordynowanie działań w regionie - obecnie polski oddział WPP Media zarządza w sumie 19 hubami na 48 rynkach i realizuje ponad sześć tysięcy regionalnych kampanii rocznie. ---> Umacnianie się WPP Media w roli regionalnego lidera (CEE), awans Izabeli Albrychiewicz na stanowisko CEO Poland & CEE (WPP Media).
Kluczowe osoby

Osoba kontaktowa
Żaneta Szysz
zaneta.szysz@wppmedia.com
+48 883 319 147