PHD

Skontaktuj się z nami

Szymon Kukanow

CSO/Managing Partner

szymon.kukanow@omc.com

609106560

Opis Agencji

Agencja mediowa PHD, napędzana silnikiem holdingu nowej generacji, działa w myśl wizjonerskiej filozofii "Intelligence. Connected.", łącząc dane, technologię, kreatywność i doświadczenie talentów. Dzięki podejściu "OutThink. OutPace. OutGrow." projektujemy innowacyjne strategie, które wzmacniają marki, budują ich przewagę konkurencyjną i wspierają dynamiczny rozwój. Nasze zaangażowanie i innowacyjne podejście zostało docenione tytułem Adweek Global Network of the Year w 2024 i 2025 roku.

Prezentacja agencji

Prezentacja agencji

Dodatkowe informacje o agencji

Główne kompetencje agencji

Poznaj główne obszary naszej specjalizacji i dowiedz się, jakie są nasze mocne strony. Oto  kluczowe kompetencje agencji.

Strategia, planowanie i zakup mediów

Polskie talenty, wsparcie silnego holdingu i globalne partnerstwa dają nam dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Działamy w oparciu o autorskie narzędzia, które pozwalają tworzyć unikalne strategie mediowe o wysokiej efektywności

Digital marketing

Zespół 60+ ekspertów łączy kompetencje strategiczne, kreatywne i technologiczne. Dzięki AI, automatyzacji i analityce tworzymy precyzyjne kampanie oparte na danych, wspierane autorskimi narzędziami i partnerstwami z Google, Meta, Amazon, Allegro.

Influencer marketing

Marki Drum i Creo oferują oparte na danych rozwiązania influencer marketingu, łącząc twórców z kompleksowymi strategiami i tworząc znaczące partnerstwa. Realizujemy mierzalne kampanie z nowoczesnymi narzędziami, przynosząc realne korzyści klientom.

Unikalne kompetencje agencji

Dysponujemy platformą OMNI, oferującą dostęp do zaawansowanych narzędzi analitycznych opartych na AI. Posiadamy rozbudowane struktury HUB-owe, które pozwalają na efektywną obsługę wielu rynków jednocześnie. Nasze silnie rozwinięte zespoły influencer marketingu i partnerstw gwarantują skuteczne kampanie i długotrwałe relacje biznesowe. Dodatkowo rozwijamy globalne partnerstwa, m.in. z Google, Meta i X, co otwiera nowe możliwości w zakresie reklamy w czasie rzeczywistym.

Nasze nagrody

2025

Global Media Agency of the Year
inne

Po raz drugi z rzędu zdobyliśmy tytuł Global Media Agency of the Year 2025 przyznany przez Adweek. Jury doceniło m.in. platformę Omni, indywidualne podejście do klientów, globalne huby DTO, innowacyjność oraz partnerską współpracę z Volkswagenem.

2024

Sieć Sukcesu | Solidny Partner
inne

W 2025 roku otrzymaliśmy wyróżnienie „Sieć Sukcesu”, a w 2023 „Solidny Partner” podczas Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych organizowanej przez MiMP Polska. Doceniono naszą skuteczność, innowacyjność i współpracę z klientami.

2024

Festival of Media Global
inne

Srebro w kategorii Best Response Campaign za kampanię „Drive Healthy” dla Essentiale.

2023

Effie

2x Brązowe Effie dla Sanofi za kampanię "Prowadź się zdrowo" w kategorii Brand Experience i Social. Brązowe Effie dla Škody za kampanię "Wyprzedaż rocznika 2024… rok wcześniej!" w kategorii Consumer Goods.

2024

Innovation

3x Brąz za kampanię "Rowerowa Planeta Škoda" realizowaną dla Škody w kategoriach Digital & Interactive, Challenging Limits i ESG w Communication.

2024

Emma Awards
inne

4 wyróżnienia dla Škoda: „Rowerowa Planeta Škoda” w kat. Gaming, Sport, Music & Entertainment Marketing i Most Effective Brand Campaign for Good „Spojrzeć na świat z góry” w kat. Emerging Technologies i Most Effective Brand Campaign for Good

2024

Mixx Awards
inne

Brązowe Mixx Awards dla Škody za kampanie "Rowerowa Planeta Škoda" (Games & eSport) i "Spojrzeć na świat z góry" (MIXX for Good Purpose). Srebrne Mixx Awards dla Škody za kampanię "Rowerowa Planeta Škoda" (Online Marketing with Influencer).

2024

Kreatura
inne

2x nagroda główna w konkursie Kreatura za kampanię "Rowerowa Planeta Škoda". Wyróżnienia za kampanie "Kasia Niewiadomska" i "Rowerowa Planeta Škoda" dla Škody.

2023

KTR

2x Srebrne KTR za kampanię Sanofi "The Liver Check" w kategorii Communication oraz Brąz w Creative Strategy. Srebro i Brąz dla Škody "Niezawodność, Zaufanie, Misja. W Służbie TOPR" w kategoriach Craft B. Video i Production Excellence.

2023

MMG AWARDS 2023
inne

3 nagrody dla Sanofi za kampanię "Drive Healthy: The Liver Check" w kategoriach Best Campaign For Pharma & Healthcare, Best Campaign Led By Event Or Experiential i Best Response Campaign.

2024

KTR

Brąz w kategorii w kategorii Communication | Video | TV or Cinema Commercial za kampanię "RED58: powrót polskiej rajdowej legendy" realizowaną dla Porsche.

2024

Cannes Lions

Kampania "Prowadź się zdrowo" Sanofi na znalazła się na shortliście Cannes Lions w kategorii Outdoor – Innovation in Outdoor | Ambient Outdoor.

Kluczowi Klienci Agencji

Volkswagen Group

Sanofi

Lipton Teas&Infusions

Kimberly-Clark

Grupa Kaczmarski (KRD)

Audi

Porsche

Cupra

Škoda

CHANEL

DIAGEO

Sokołów

Agencja w liczbach

Data powstania agencji

2009


Przychód netto PLN

305280270

2024

Przychód netto PLN

261930141

2023

Zatrudnionych w agencji

89

Umowa o pracę + b2b

Wysokość ubezpieczenia

18450550

OC

Certyfikaty i programy

Status Meta Media Certified Company potwierdza nasze zaawansowane kompetencje w planowaniu i prowadzeniu kampanii w ekosystemie Meta. Gwarantuje dostęp do najnowszych narzędzi, wiedzy i wsparcia eksperckiego.
Tytuł Google Premier Partner 2024 otrzymują tylko 3% najlepszych agencji. Potwierdza on najwyższy poziom skuteczności w prowadzeniu kampanii Google Ads oraz dostęp do ekskluzyjnych zasobów i szkoleń.
Dzięki kompetencjom w Adobe Experience Manager (AEM) projektujemy i wdrażamy zaawansowane rozwiązania contentowe i webowe, łącząc doświadczenie użytkownika z personalizacją opartą na danych.
Certyfikat DIMAQ Professional potwierdza wiedzę naszych specjalistów w zakresie digital marketingu – od strategii i analityki po SEO, SEM, content i media społecznościowe.
Certyfikat DIMAQ Employer potwierdza, że wspieramy rozwój kompetencji digital marketingowych swoich pracowników, działamy zgodnie z wysokimi standardami branży i dbamy o profesjonalizm oraz jakość usług dla Klientów.

Największe osiągnięcia z lat

2023-2024

Wyprzedzamy rynek, dostarczając specjalistyczną wiedzę z zakresu AI. Generatywna publikacja Ascension ukazuje wizje PHD na przyszłość marketingu z AI. Doświadczenie w regionalnych strategiach i egzekucjach wspierają stale rozwijane struktury HUB-owe, umożliwiające efektywną i skoordynowaną obsługę międzynarodową. Zostaliśmy dwukrotnie nagrodzeni tytułem „Adweek Global Network of the Year” oraz wyróżnieni „Sieć Sukcesu” i „Solidny Partner” przez MiMP, a kampanie zdobyły aż 26 nagród w 2024 roku.

Kluczowe osoby

Maria Kiełczyńska
Managing Director
Szymon Kukanow
CSO/Managing Partner
Łukasz Getter
Chief Digital Officer
Katarzyna Ryndziewicz
General Manager, DRUM Poland

0000341778

ul. Wybrzeże Gdyńskie 6c, 01-531 Warszawa

NIP:

1132782626

Osoba kontaktowa

Szymon Kukanow

szymon.kukanow@omc.com

609106560