
PHD
Skontaktuj się z nami
Szymon Kukanow
CSO/Managing Partner
szymon.kukanow@omc.com
609106560
Opis Agencji
Agencja mediowa PHD, napędzana silnikiem holdingu nowej generacji, działa w myśl wizjonerskiej filozofii "Intelligence. Connected.", łącząc dane, technologię, kreatywność i doświadczenie talentów. Dzięki podejściu "OutThink. OutPace. OutGrow." projektujemy innowacyjne strategie, które wzmacniają marki, budują ich przewagę konkurencyjną i wspierają dynamiczny rozwój. Nasze zaangażowanie i innowacyjne podejście zostało docenione tytułem Adweek Global Network of the Year w 2024 i 2025 roku.
Prezentacja agencji
Prezentacja agencji
Dodatkowe informacje o agencji
Główne kompetencje agencji
Poznaj główne obszary naszej specjalizacji i dowiedz się, jakie są nasze mocne strony. Oto kluczowe kompetencje agencji.
Strategia, planowanie i zakup mediów

Polskie talenty, wsparcie silnego holdingu i globalne partnerstwa dają nam dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Działamy w oparciu o autorskie narzędzia, które pozwalają tworzyć unikalne strategie mediowe o wysokiej efektywności
Digital marketing

Zespół 60+ ekspertów łączy kompetencje strategiczne, kreatywne i technologiczne. Dzięki AI, automatyzacji i analityce tworzymy precyzyjne kampanie oparte na danych, wspierane autorskimi narzędziami i partnerstwami z Google, Meta, Amazon, Allegro.
Influencer marketing

Marki Drum i Creo oferują oparte na danych rozwiązania influencer marketingu, łącząc twórców z kompleksowymi strategiami i tworząc znaczące partnerstwa. Realizujemy mierzalne kampanie z nowoczesnymi narzędziami, przynosząc realne korzyści klientom.
Unikalne kompetencje agencji
Dysponujemy platformą OMNI, oferującą dostęp do zaawansowanych narzędzi analitycznych opartych na AI. Posiadamy rozbudowane struktury HUB-owe, które pozwalają na efektywną obsługę wielu rynków jednocześnie. Nasze silnie rozwinięte zespoły influencer marketingu i partnerstw gwarantują skuteczne kampanie i długotrwałe relacje biznesowe. Dodatkowo rozwijamy globalne partnerstwa, m.in. z Google, Meta i X, co otwiera nowe możliwości w zakresie reklamy w czasie rzeczywistym.
Nasze nagrody
2025
Po raz drugi z rzędu zdobyliśmy tytuł Global Media Agency of the Year 2025 przyznany przez Adweek. Jury doceniło m.in. platformę Omni, indywidualne podejście do klientów, globalne huby DTO, innowacyjność oraz partnerską współpracę z Volkswagenem.
2024
W 2025 roku otrzymaliśmy wyróżnienie „Sieć Sukcesu”, a w 2023 „Solidny Partner” podczas Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych organizowanej przez MiMP Polska. Doceniono naszą skuteczność, innowacyjność i współpracę z klientami.
2024
Srebro w kategorii Best Response Campaign za kampanię „Drive Healthy” dla Essentiale.
2023
2x Brązowe Effie dla Sanofi za kampanię "Prowadź się zdrowo" w kategorii Brand Experience i Social. Brązowe Effie dla Škody za kampanię "Wyprzedaż rocznika 2024… rok wcześniej!" w kategorii Consumer Goods.
2024
3x Brąz za kampanię "Rowerowa Planeta Škoda" realizowaną dla Škody w kategoriach Digital & Interactive, Challenging Limits i ESG w Communication.
2024
4 wyróżnienia dla Škoda: „Rowerowa Planeta Škoda” w kat. Gaming, Sport, Music & Entertainment Marketing i Most Effective Brand Campaign for Good „Spojrzeć na świat z góry” w kat. Emerging Technologies i Most Effective Brand Campaign for Good
2024
Brązowe Mixx Awards dla Škody za kampanie "Rowerowa Planeta Škoda" (Games & eSport) i "Spojrzeć na świat z góry" (MIXX for Good Purpose). Srebrne Mixx Awards dla Škody za kampanię "Rowerowa Planeta Škoda" (Online Marketing with Influencer).
2024
2x nagroda główna w konkursie Kreatura za kampanię "Rowerowa Planeta Škoda". Wyróżnienia za kampanie "Kasia Niewiadomska" i "Rowerowa Planeta Škoda" dla Škody.
2023
2x Srebrne KTR za kampanię Sanofi "The Liver Check" w kategorii Communication oraz Brąz w Creative Strategy. Srebro i Brąz dla Škody "Niezawodność, Zaufanie, Misja. W Służbie TOPR" w kategoriach Craft B. Video i Production Excellence.
2023
3 nagrody dla Sanofi za kampanię "Drive Healthy: The Liver Check" w kategoriach Best Campaign For Pharma & Healthcare, Best Campaign Led By Event Or Experiential i Best Response Campaign.
2024
Brąz w kategorii w kategorii Communication | Video | TV or Cinema Commercial za kampanię "RED58: powrót polskiej rajdowej legendy" realizowaną dla Porsche.
2024
Kampania "Prowadź się zdrowo" Sanofi na znalazła się na shortliście Cannes Lions w kategorii Outdoor – Innovation in Outdoor | Ambient Outdoor.
Najlepsze projekty
Zapoznaj się z naszymi największymi dokonaniami – cenionymi zarówno przez klientów, konsumentów, jak i przez nas samych. Oto kilka naszych najlepszych projektów stworzonych w naszej agencji.

Kampania Sanofi "Prowadź się zdrowo"
Kluczowi Klienci Agencji

Volkswagen Group

Sanofi

Lipton Teas&Infusions

Kimberly-Clark

Grupa Kaczmarski (KRD)

Audi

Porsche

Cupra

Škoda

CHANEL

DIAGEO

Sokołów
Agencja w liczbach
Data powstania agencji
Przychód netto PLN
2024
Przychód netto PLN
2023
Zatrudnionych w agencji
Umowa o pracę + b2b
Wysokość ubezpieczenia
OC
Certyfikaty i programy





Największe osiągnięcia z lat
2023-2024
Wyprzedzamy rynek, dostarczając specjalistyczną wiedzę z zakresu AI. Generatywna publikacja Ascension ukazuje wizje PHD na przyszłość marketingu z AI. Doświadczenie w regionalnych strategiach i egzekucjach wspierają stale rozwijane struktury HUB-owe, umożliwiające efektywną i skoordynowaną obsługę międzynarodową. Zostaliśmy dwukrotnie nagrodzeni tytułem „Adweek Global Network of the Year” oraz wyróżnieni „Sieć Sukcesu” i „Solidny Partner” przez MiMP, a kampanie zdobyły aż 26 nagród w 2024 roku.
Kluczowe osoby





Osoba kontaktowa
Szymon Kukanow
szymon.kukanow@omc.com
609106560