
Ogilvy
Skontaktuj się z nami
Anna Lelonkiewicz
Chief Growth Officer
anna.lelonkiewicz@ogilvy.com
+48 510 085 867
Opis Agencji
W Grupie Ogilvy wierzymy w potęgę synergii. Jesteśmy ekosystemem, gdzie unikalne strategiczne i kreatywne myślenie agencji Ogilvy i Grey łączy się z mistrzowskim budowaniem narracji Ogilvy PR&Influence (obejmującym PR, influencer marketing i social media) oraz kompleksową produkcją Hogarth Polska.
Prezentacja agencji
Prezentacja agencji
Dodatkowe informacje o agencji
Główne kompetencje agencji
Poznaj główne obszary naszej specjalizacji i dowiedz się, jakie są nasze mocne strony. Oto kluczowe kompetencje agencji.
Strategia marki, branding i brand design

ATL / full service

Influencer marketing

Unikalne kompetencje agencji
W Ogilvy oferujemy pełen zakres usług, a dzięki współpracy wyspecjalizowanych zespołów tworzymy kompleksowe i skuteczne kampanie skrojone pod potrzeby marek. Nasze kompetencje obejmują: strategię, planowanie i zakup mediów, digital marketing, marketing services (aktywacje promocyjne, programy lojalnościowe, działania BTL), event marketing, PR&Influencer marketing, produkcję TV i video, strategię marki, branding i brand design oraz ATL/full service.
Nasze nagrody
Najlepsze projekty
Zapoznaj się z naszymi największymi dokonaniami – cenionymi zarówno przez klientów, konsumentów, jak i przez nas samych. Oto kilka naszych najlepszych projektów stworzonych w naszej agencji.
Kluczowi Klienci Agencji

Mondelez

Orange

Nestlé

Huawei

TK Maxx

Notino

Castorama

Orlen

Carlsberg

Heinz

Cosnova

eBay
Agencja w liczbach
Data powstania agencji
Przychód netto PLN
2024
Przychód netto PLN
2023
Zatrudnionych w agencji
Umowa o pracę + b2b
Wysokość ubezpieczenia
OC
Certyfikaty i programy
Największe osiągnięcia z lat
2024-2025
W 2024 roku Grey stał się częścią Ogilvy, co zapoczątkowało nowy rozdział w historii obu marek. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu i wizji, w ciągu zaledwie roku udało się osiągnąć pełną integrację, która zaowocowała jeszcze większą siłą kreatywną i strategiczną. Potwierdzeniem sukcesu tego połączenia jest zajęcie przez Ogilvy 2. miejsca w tegorocznym konkursie KTR.
Kluczowe osoby





Osoba kontaktowa
Anna Lelonkiewicz
anna.lelonkiewicz@ogilvy.com
+48 510 085 867