Ogilvy

Skontaktuj się z nami

Anna Lelonkiewicz

Chief Growth Officer

anna.lelonkiewicz@ogilvy.com

+48 510 085 867

Opis Agencji

W Grupie Ogilvy wierzymy w potęgę synergii. Jesteśmy ekosystemem, gdzie unikalne strategiczne i kreatywne myślenie agencji Ogilvy i Grey łączy się z mistrzowskim budowaniem narracji Ogilvy PR&Influence (obejmującym PR, influencer marketing i social media) oraz kompleksową produkcją Hogarth Polska.

Prezentacja agencji

Prezentacja agencji

Dodatkowe informacje o agencji

Główne kompetencje agencji

Poznaj główne obszary naszej specjalizacji i dowiedz się, jakie są nasze mocne strony. Oto  kluczowe kompetencje agencji.

Strategia marki, branding i brand design

ATL / full service

Influencer marketing

Unikalne kompetencje agencji

W Ogilvy oferujemy pełen zakres usług, a dzięki współpracy wyspecjalizowanych zespołów tworzymy kompleksowe i skuteczne kampanie skrojone pod potrzeby marek. Nasze kompetencje obejmują: strategię, planowanie i zakup mediów, digital marketing, marketing services (aktywacje promocyjne, programy lojalnościowe, działania BTL), event marketing, PR&Influencer marketing, produkcję TV i video, strategię marki, branding i brand design oraz ATL/full service.

Nasze nagrody

No items found.

Najlepsze projekty

Zapoznaj się z naszymi największymi dokonaniami – cenionymi zarówno przez klientów, konsumentów, jak i przez nas samych. Oto kilka naszych najlepszych projektów stworzonych w naszej agencji.

Kluczowi Klienci Agencji

Mondelez

Orange

Nestlé

Huawei

TK Maxx

Notino

Castorama

Orlen

Carlsberg

Heinz

Cosnova

eBay

Agencja w liczbach

Data powstania agencji

2002


Przychód netto PLN

9100000

2024

Przychód netto PLN

5800000

2023

Zatrudnionych w agencji

54

Umowa o pracę + b2b

Wysokość ubezpieczenia

29008408

OC

Certyfikaty i programy

No items found.

Największe osiągnięcia z lat

2024-2025

W 2024 roku Grey stał się częścią Ogilvy, co zapoczątkowało nowy rozdział w historii obu marek. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu i wizji, w ciągu zaledwie roku udało się osiągnąć pełną integrację, która zaowocowała jeszcze większą siłą kreatywną i strategiczną. Potwierdzeniem sukcesu tego połączenia jest zajęcie przez Ogilvy 2. miejsca w tegorocznym konkursie KTR.

Kluczowe osoby

Agnieszka Wasilewska
Chief Executive Officer
Anna Lelonkiewicz
Chief Growth Officer
Maciej Twardowski
Chief Creative Officer
Ela Twardowska
Chief Strategy Officer

Ogilvy Sp. z o.o.

Plac Konesera 11, 03-736 Warszawa

NIP:

5260000459

Osoba kontaktowa

Anna Lelonkiewicz

anna.lelonkiewicz@ogilvy.com

+48 510 085 867