Media Direction OMD

Skontaktuj się z nami

Adam Bąk

Managing Director

adam.bak@omc.com

607584998

Opis Agencji

W Media Direction OMD kierujemy się hasłem "We Create What’s Next" – dostarczamy innowacyjne rozwiązania mediowe, które napędzają zrównoważony rozwój wiodących marek. Jesteśmy częścią pierwszej i największej na świecie sieci mediowej OMD, zatrudniającej ponad 14 000 osób w ponad 100 krajach. Zostaliśmy uznani za najlepiej działającą globalną sieć mediową według RECMA, najwyżej ocenianą sieć agencji mediowych w Effie Effectiveness Index oraz Sieć Mediową Roku na Festiwalu Mediów w Cannes 2024.

Prezentacja agencji

Prezentacja agencji

Dodatkowe informacje o agencji

Główne kompetencje agencji

Poznaj główne obszary naszej specjalizacji i dowiedz się, jakie są nasze mocne strony. Oto  kluczowe kompetencje agencji.

Strategia, planowanie i zakup mediów

Tworzymy kampanie oparte na przemyślanej strategii - precyzyjnie dobieramy media, planujemy działania w oparciu o wiedzę i doświadczenie, a zakup przestrzeni reklamowej realizujemy tak, by każda inwestycja maksymalizowała zasięg i efektywność marki.

Digital marketing

Zespół 60+ ekspertów łączy kompetencje strategiczne, kreatywne i technologiczne. Dzięki AI, automatyzacji i analityce tworzymy precyzyjne kampanie oparte na danych, wspierane autorskimi narzędziami i partnerstwami z Google, Meta, Amazon, Allegro.

Influencer marketing

Nasze marki CREO i DRUM koncentrują się na branded content, lokowaniu produktu, współpracy z influencerami, rozrywce, wydarzeniach, produkcji oraz partnerstwach, które pomagają ambitnym markom tworzyć wartościowe treści i unikalne znaki kulturowe.

Unikalne kompetencje agencji

Nasze rozbudowane HUB-y pozwalają nam sprawnie działać na wielu rynkach jednocześnie, łącząc lokalną wiedzę z globalnym know-how. Platforma OMNI, wspierana przez AI, dostarcza zaawansowanych analiz oraz wykorzystuje nowoczesne technologie do tworzenia skutecznych i mierzalnych rozwiązań. Wyspecjalizowane zespoły ds. influencer marketingu i partnerstw skutecznie osadzają marki w kulturze, tworząc autentyczne kampanie, które budują trwałe więzi z odbiorcami i wzmacniają ich pozycję na rynku.

Nasze nagrody

2025

Cannes Lions

Zdobyliśmy globlanie tytuł Media Network of the Year na Cannes Lions 2025. To nasze drugie z rzędu i trzecie w ciągu czterech lat wyróżnienie na festiwalu Cannes.

2024

Effie

Srebrne Effie za kampanię „Ovi zrobi Ci każdy dzień” dla Versuni w kategorii Consumer Goods.

2024

Effie

Brązowe Effie za kampanię „Blenduj - Obróć - Wyciskaj” dla Versuni w kategorii Launch.

2023

Mixx Awards
inne

Wyróżnienie Mixx Awards za kampanię „Wyraź siebie z Doritos” dla PepsiCo (Doritos) w kategorii Games & eSport.

2022

Mixx Awards
inne

Wyróżnienie Mixx Awards za kampanię „Wyjdź poza ramy. Stir creativity.” dla Bacardi Martini Polska (Bombay Sapphire) w kategorii Innovation & Smart Solution.

2019

Mixx Awards
inne

Brązowe Mixx Awards w kategorii Online Marketing with Influencer za kampanię „Pierwszy podwójny teledysk w Polsce: Mirinda Mix-it” dla klienta PepsiCo (Mirinda).

2019

Mixx Awards
inne

Wyróżnienie Mixx Awards za kampanię „Doritos – for the bold” dla marki Doritos w kategorii Launch.

2019

Mixx Awards
inne

Brązowe Effie za kampanię „Wyzwanie smaku Pepsi” dla PepsiCo w kategorii Napoje bezalkoholowe.

Najlepsze projekty

Zapoznaj się z naszymi największymi dokonaniami – cenionymi zarówno przez klientów, konsumentów, jak i przez nas samych. Oto kilka naszych najlepszych projektów stworzonych w naszej agencji.

Kluczowi Klienci Agencji

VERSUNI

PHILIPS

DR. OETKER

FACTORY

MICHELIN

SONY PICTURES

BACARDI

MARTINI

WATER WIPES

DC JOHNSON

RAID

SUPERBET

Agencja w liczbach

Data powstania agencji

2002


Przychód netto PLN

248162325

2024

Przychód netto PLN

151113862

2023

Zatrudnionych w agencji

117

Umowa o pracę + b2b

Wysokość ubezpieczenia

18450550

OC

Certyfikaty i programy

Status Meta Media Certified Company potwierdza nasze zaawansowane kompetencje w planowaniu i prowadzeniu kampanii w ekosystemie Meta. Gwarantuje dostęp do najnowszych narzędzi, wiedzy i wsparcia eksperckiego.
Tytuł Google Premier Partner 2024 otrzymują tylko 3% najlepszych agencji. Potwierdza on najwyższy poziom skuteczności w prowadzeniu kampanii Google Ads oraz dostęp do ekskluzyjnych zasobów i szkoleń.
Dzięki kompetencjom w Adobe Experience Manager (AEM) projektujemy i wdrażamy zaawansowane rozwiązania contentowe i webowe, łącząc doświadczenie użytkownika z personalizacją opartą na danych.
Certyfikat DIMAQ Professional potwierdza wiedzę naszych specjalistów w zakresie digital marketingu – od strategii i analityki po SEO, SEM, content i media społecznościowe.
Certyfikat DIMAQ Employer potwierdza, że wspieramy rozwój kompetencji digital marketingowych swoich pracowników, działamy zgodnie z wysokimi standardami branży i dbamy o profesjonalizm oraz jakość usług dla Klientów.

Największe osiągnięcia z lat

2023-2024

W ostatnich latach Media Direction OMD znacząco umocniła swoją pozycję, rozwijając kluczowe HUB-y i obsługując ponad 30 rynków. Rozbudowa działu aktywacji digitalowej oraz dynamiczny rozwój zespołów influencer marketingu w Creo i partnerstw w DRUM zaowocowały wzmocnieniem pozycji jednostek influencerskich, plasując nas w czołówce wśród domów mediowych. Największym potwierdzeniem sukcesów jest tytuł Sieci Mediowej Roku 2024 na Cannes Lions Festival.

Kluczowe osoby

Adam Bąk
Managing Director
Szymon Kukanow
CSO/Managing Partner
Łukasz Getter
Chief Digital Officer
Katarzyna Ryndziewicz
General Manager, DRUM Poland

0000125817

ul. Wybrzeże Gdyńskie 6c, 01-531 Warszawa

NIP:

5212201289

Osoba kontaktowa

Adam Bąk

adam.bak@omc.com

607584998